FAQ - Často kladené otázky

Níže naleznete přehled nejčastějších otázek, na které se nás naši klienti ptají. Jejich přečtením se vám objasní další informace týkající se pronájmu nafukovacích atrakcí a vše, co s tím souvisí. Stejně tak zde naleznete odpovědi na časté dotazy týkající se doprovodných služeb.

  • Co obsahuje cena?

    V ceně pronájmu u profi atrakcí je započítána instalace a deinstalace atrakce, kvalifikovaný dozor po dobu konání akce a pojištění proti úrazu. V ceně pronájmu u domácích atrakcí je započítán pouze pronájem hradu včetně kompletního potřebného vybavení. Cena neobsahuje dopravu a DPH.

  • Poskytujete slevy?

    Slevy poskytujeme v případě zapůjčení více atrakcí případně věrnostní slevy pro naše stálé klienty.

  • Jak dlouho trvá pronájem?

    Ceny u profi atrakcí jsou kalkulovány na pronájem v délce 8 hodin, v případě včasné domluvy můžeme prodloužit na 10 hodin.

  • Zvládnu nainstalovat atrakci sám?

    Hrady ze sekce domácích atrakcí zvládnete nainstalovat bez větších problémů sami. Samozřejmě Vás při vyzvednutí hradu v našem skladu poučíme a navíc Vás vybavíme jednoduchým tištěným manuálem. Můžete ale také využít možnost dovozu a instalace z naší strany. Hrady a jiné atrakce ze sekce profi instaluje výhradně proškolený personál naší agentury.

  • Kde si můžu hrad vyzvednout?

    Hrady z domácí sekce Vám v případě zvolení varianty osobního vyzvednutí připravíme na našem skladu v Ústí nad Labem - Všebořicích. Čas vyzvednutí je vždy na předchozí domluvě.

  • Co v případě špatného počasí?

    Při včasném stornování rezervované atrakce ze sekce domácích hradů, tedy maximálně den předem, lze objednávku zrušit bez jakékoliv sankce. V případě objednávky ze sekce profi toto řešíme individuálně. Po domluvě ale lze nabídnout možnost čerpání náhradního termínu v případě včasného storna objednávky dle typu akce.